آقای گل‌ها به تراکتوری ها «وفا» نمی‌کنند
 Emergency 5 pc cover small دانلود بازی Emergency 5 برای PC

 

 

 

 

10,000 تومان

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.21 GB

6,000 تومان


نوشته شده توسط : متین

آقای گل‌ها به تراکتوری ها «وفا» نمی‌کنند

از سید و کریم تا ادینهوی فراموشکار
تراکتور در چند سال اخیر به تیمی برای احیای ستارگان افول کرده معروف شده است. بازیکنانی که در تیم‌های مطرح دچار مشکل می‌شوند با حضور در تبریز جانی دوباره می‌گیرند و می‌درخشند. نکته ویژه آن که برخی مهاجمان نامدار که پایشان در تیم‌های پر ادعای خود قفل شده به تراکتور آمده‌اند و حتی به مقام آقای گلی هم رسیده‌اند. عجیب آنکه این نفرات به تراکتور وفا نکرده‌اند و البته تاوان آن را هم داده‌اند. تصمیمات اشتباه این مهاجمان و جدایی بدهنگام از تراکتور حکایتی خواندنی دارد. حالا انگار جدیدترین نمونه این سریال، لوسیانو ادینهو مهاجم گلزن برزیلی است. او که در مس هم سال‌ها شرایط خوبی داشت اما هرگز آقای گل لیگ ایران نشد. حال آنکه او با یک فصل حضور در تراکتور به کفش طلا رسید و با اختلافی معنادار نسبت به سایرین، عنوان برترین گلزن لیگ چهاردهم را تصاحب کرد. مرور سرنوشت گلزنان برتر تراکتور می‌تواند پندآموز باشد.
کرار سوخت، لوپز محو شد
در لیگ دهم، جاسم کرار با درخشش در تراکتور خود را به فوتبال ایران معرفی کرد. او با 8 گل به همراه علی علیزاده برترین گلزن تراکتور شد. گل‌های این عراقی به استقلال و پرسپولیس بازتاب فراوانی داشت. جاسم اما در پایان آن فصل از تراکتور جدا شد و به تیم‌های عربی پیوست. او در بازگشت به لیگ ایران هم هرگز درخشش در تراکتور را تکرار نکرد و البته دچار حواشی فراوانی در استقلال شد. فلاویولوپز هم البته سرنوشتی تقریباً مشابه داشت. این هافبک پرتغالی در 30 بازی برای تراکتور ده گل به ثمر رساند. او در لیگ یازدهم هم ده گل دیگر زد اما در تصمیمی اشتباه از تراکتور جدا شد و ناگهان از اوج موفقیت فرو افتاد. لوپز نیم فصل خانه نشین شد و سپس در تیم یونانی‌اش هیچ‌گاه موفق به درخشش نشد.
اشتباه بزرگ سید صالحی
سید مهدی سید صالحی که در پایان لیگ یازدهم با رفتار نامناسبی از سوی استقلالی‌ها مواجه شد به تراکتور پیوست و با این تیم در لیگ دوازدهم چشم‌ها را خیره کرد. او 16 گل برای تراکتور به ثمر رساند و برای کسب عنوان آقای گلی تنها جلال رافخایی را بالاتر از خود دید. البته مهاجم ملوان بیش از نیمی از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بسیاری از کارشناسان، سید صالحی را آقای گل واقعی آن فصل بدانند. سید هم در پایان فصل دچار اشتباه شد و به پرسپولیس رفت. یک فصل سیاه حاصل این حضور بود و سید صالحی دیگر هرگز مهاجمی گلزن نشد که نشد. نه در سایپا و نه در استقلال خوزستان.
کریم قدر تراکتور را ندانست
کریم انصاری فرد درست راهی برخلاف جهت سید طی کرد. او پس از آنکه دایی با یک استخاره، از پرسپولیس کنارش گذاشت. با دلخوری راهی تبریز شد. او اما با پیراهن سرخ تراکتور آن چنان درخشید که همگان از تولد دوباره او حرف زدند. او با 14 گل برترین گلزن لیگ برتر شد و به جام جهانی هم رسید. کریم اما قدر این فضای ویژه و حمایت هواداران را ندانست و راهی اوساسونا شد. جایی که هیچ نشانی از آن کریم گلزن باقی نماند و این مهاجم اردبیلی دیگر هرگز روزهای خاطره انگیزش از تراکتور را تکرار نکرد.
ادینهو فقط پول می‌گیرد
حالا نوبت لوسیانو ادینهوست. مهاجمی که در تبریز به اوج محبوبیت رسید و آقای گل ایران هم نشد. گفته می‌شود قرارداد او با تیم قطری نهایی است و او به زودی به لیگ این کشور می‌رود.
لوسیانو یک بار تجربه مشابه تلخی داشت و با حضور در لیگ امارات از اوج فاصله گرفت. هرچند ادینهو رقم قابل توجهی دریافت می‌کند و تنها زمینه ای که برد لوسیانو تلقی می‌شود همین است.
جماعتی در آستانه حضور در تراکتور
مهرداد جماعتی در آستانه حضور در تراکتور است. این بازیکن چپ پا که قابلیت بازی در چند پست را دارد. با هواداران فولاد خداحافظی کرده و گفته می‌شود به زودی با تراکتور قرارداد می‌بندد. جماعتی با مشکل کارت پایان خدمت هم روبه‌روست و با حضور در تیم تبریزی با یک تیر دو نشان می‌زند. تراکتور می‌خواهد این بازیکن را به عنوان سرباز به خدمت بگیرد و به دنبال دریافت کد خدمت او از سازمان نظام وظیفه است.
مدافع نفت به خاطر صد میلیون تراکتوری نشد
در حالی که امین حاج محمدی با سعید عباسی مذاکرات چند پاره‌ای داشت و خودش هم می‌گفت می‌خواهد در تیم شهرش یعنی تراکتور بازی کند سر از استقلال تهران درآورد. گفته می‌شود مدافع نفت به دلیل پیشنهاد مالی بهتر استقلال به این تیم پیوست. یکی از مسئولان تراکتور مدعی است این مدافع به خاطر صد میلیون تومان بیشتر به جمع آبی‌پوشان ملحق شد و تیم شهرش را فراموش کرد.
داستان حضور نریمان جهان در فنر باغچه عکسی که اصل نبود!
در حالی که سامان نریمان جهان یکسال دیگر سرباز است و بر این اساس باید پیراهن تراکتور را بر تن کند یکی از سایت‌های تبریزی با تغییر در صفحه اول یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای، مدعی حضور سامان در فنرباغچه شد. البته ساعاتی بعد در زیر این خبر جمله‌ای با این مضمون ثبت شد که صحت و اصالت این تصویر مورد تائید نیست اما با کمی جستجو می‌شد صفحه اصلی رسانه ترکیه‌ای و جلد واقعی را پیدا کرد. البته یکی دیگر از سایت‌های تبریزی این اقدام سایت مورد نظر را فضاسازی علیه تراکتور خوانده است. در گزارش این رسانه منتقد آمده: این سایت که در روزهای گذشته با تیترهایی چون «مدیرعامل غیر بومی» سعی در تهییج احساسات هواداران تراکتور داشته با منتشر کردن تصویر فتوشاپی از نریمان جهان نگرانی هواداران تیم را افزایش داده تا فشار بر مدیرعامل باشگاه بیشتر شود.
تونی 4 بامداد در تبریز است
سرانجام انتظار هواداران تراکتور پایان می‌یابد و تونی وارد تبریز می‌شود. سعید عباسی در این باره می‌گوید: براساس آخرین صحبتی که با تونی داشتیم قرار شد او ساعت 4 بامداد شنبه (امروز) در تبریز باشد. قصد داریم بلافاصله پس از حضور این مربی و دستیارانش تمرینات تیم را شروع کنیم تا تراکتور به طور رسمی برای لیگ پانزدهم استارت بزند.
ادینهو: می خواهم آقای گل لیگ قطر شوم
مهاجم برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی اعلام کرد فصل آینده ر




:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» تراکتور سازی در رای گیری پر هوادار ترین تیم آسیا در صدر است
» تراکتور در جمع هزار تیم پرطرفدار جهان!!
» تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال
» ادینهو در پرسپولیس در حد شایعه
» بایرامی: شاید در لیست تراکتور نباشم
» ایرانپوریان: هنوز موفق به دیدار با مسئولان تراکتورسازی نشدم
» کیانی: دیگر صلاح نیست در تراکتورسازی بمانم
» حاج محمدی : دوست دارم امسال در تیم شهر خودم باشم / محبت هواد
» گشتی در بازار گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات تراکتور
» ناکامی تراكتوری ها در جذب ستاره نفت
» سرباز فراری در لیست خرید سرخپوشان
» ترجیح می دهم درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراكتورسازی بیشترفکر
» هاشمی: انشالله در تراکتور بمانم
» تراکتورسازان دست به کار می‌شوند
» بیرانوند: فردا تراکتوری می‌‌شوم
» تونی به مدیران تراکتور: حتماً تیموریان را حفظ کنید
» گردانی:تونی گفت نمی تواند با من کار کند
» جدایی حامد لک از تراکتورسازی قطعی است
» احمدی با تراکتورسازی توافق کرد
» دو دروازه بان ملی پوش در تراکتورسازی
» آقای گل‌ها به تراکتوری ها «وفا» نمی‌کنند
» قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد
» «کاردوسو» با عقد قرارداد رسمی به تراکتورسازی تبریز پیوست
» يادگارامام منتظر تراكتور و نفتي ديگر
» شماره بازیکنان تیم تراکتورسازی برای فصل آینده اعلام شد.
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: