بیرانوند: فردا تراکتوری می‌‌شوم
 Emergency 5 pc cover small دانلود بازی Emergency 5 برای PC

 

 

 

 

10,000 تومان

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/13
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.21 GB

6,000 تومان


نوشته شده توسط : متین

بیرانوند: فردا تراکتوری می‌‌شوم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی نفت‌تهران سرانجام تصمیم خود را برای حضور در جمع بازیکنان تراکتورسازی قطعی کرد.به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با دانشگاه تسویه کرده ام و قرار است دفترچه خدمت بگیرم و انشااله که این فصل در خدمت تراکتورسازی هستم.

او ادامه داد: من خیلی زود با مسوولان تراکتور به توافق رسیدم اما منتظر بودم آقای منصوریان از سفر آلمان برگردد تا از ایشان اجازه بگیرم. انشاالله اگر اتفاق خاصی نیافتد فردا با تراکتور قرارداد می‌ بندم.

وقتی از او درباره حضور محمدرضا اخباری دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش سوال می‌ کنیم بیرانوند می‌ گوید: من کار خودم را می‌ کنم و امیدوارم که فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

با حضور بیرانوند تعداد سربازهای تراکتور به صورت رسمی به 4 می‌ رسد اما بختیار رحمانی، سروش رفیعی و سروش سعیدی نیز به این جمع اضافه خواهند شد.




:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» تراکتور سازی در رای گیری پر هوادار ترین تیم آسیا در صدر است
» تراکتور در جمع هزار تیم پرطرفدار جهان!!
» تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال
» ادینهو در پرسپولیس در حد شایعه
» بایرامی: شاید در لیست تراکتور نباشم
» ایرانپوریان: هنوز موفق به دیدار با مسئولان تراکتورسازی نشدم
» کیانی: دیگر صلاح نیست در تراکتورسازی بمانم
» حاج محمدی : دوست دارم امسال در تیم شهر خودم باشم / محبت هواد
» گشتی در بازار گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات تراکتور
» ناکامی تراكتوری ها در جذب ستاره نفت
» سرباز فراری در لیست خرید سرخپوشان
» ترجیح می دهم درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراكتورسازی بیشترفکر
» هاشمی: انشالله در تراکتور بمانم
» تراکتورسازان دست به کار می‌شوند
» بیرانوند: فردا تراکتوری می‌‌شوم
» تونی به مدیران تراکتور: حتماً تیموریان را حفظ کنید
» گردانی:تونی گفت نمی تواند با من کار کند
» جدایی حامد لک از تراکتورسازی قطعی است
» احمدی با تراکتورسازی توافق کرد
» دو دروازه بان ملی پوش در تراکتورسازی
» آقای گل‌ها به تراکتوری ها «وفا» نمی‌کنند
» قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد
» «کاردوسو» با عقد قرارداد رسمی به تراکتورسازی تبریز پیوست
» يادگارامام منتظر تراكتور و نفتي ديگر
» شماره بازیکنان تیم تراکتورسازی برای فصل آینده اعلام شد.
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: