نوشته شده توسط : متین

بارتومئو: کسی راموس را به من پیشنهاد نداده

جوزپ ماریا بارتومئو، امروز اولین سخنرانی انتخاباتی خود را انجام داد و کمپین او رسما کارش برای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا را آغاز کرد.
به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو که در دو سال اخیر و پس از استعفای ساندرو روسل، ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، فصل گذشته موفقیت چشمگیری را به دست آورد. بارسلونا با ریاست او، سه گانه را فتح کرد و همین مساله شانس او برای انتخاب شدن به عنوان رئیس باشگاه را افزایش خواهد داد.

انتخاباتی که 18 جولای برگزار خواهد شد و او رقبایی جدی چون لاپورتا و یوردی ماخو را پیش روی خود می بیند. بارتومئو امروز به خبرنگاران گفت:" از اعضای باشگاه می خواهم که به من رای بدهند تا بارسلونا همچنان بهترین تیم دنیا باقی بماند. می خواهم کاری کنم که بارسا فراتر از یک باشگاه و حتی بالاتر از آن حفظ شود."

بارتومئو در مورد معضل پرونده جذب نیمار گفت:" با وجود اینکه در موقعیت نامناسبی از این نظر قرارداریم، کارمان را با دقت انجام می دهیم و از تلاشمان برای اعتلای جایگاه بارسلونا کاسته نخواهد شد."

یوردی ماخو امروز ادعا کرد که راموس به عنوان یک وعده انتخاباتی به وی و شاید کاندیداهای دیگر پیشنهاد شده است. بارتومئو در واکنش به این مساله گفت:" تاکنون به من چنین پیشنهادی نشده و راموس وعده انتخاباتی من نخواهد بود."

منیع: varzesh3.com


:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

تراکتورسازان دست به کار می‌شوند

ذوالفقاری می‌گوید: حالا که تیم ملی از ترکمنستان برگشته، راحت تر می‌توانیم با بازیکنان مدنظرمان مذاکره کنیم. هواداران تراکتورسازی هفته آینده خبرهای خوبی خواهند شنید.
به نظر می‌رسد تراکتورسازی که فصل گذشته قهرمانی را در آخرین هفته از دست داد، امسال تمام نیرویش را برای رسیدن به این مهم متمرکز کرده.
باید منتظر ماند و دید آنها موفق به جذب مهره های مدنظر تونی خواهند شد یا خیر.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

هاشمی: انشالله در تراکتور بمانم

به گزارش "ورزش سه" میرهانی هاشمی که یک سال دیگر با تراکتورسازی قرار دارد در این رابطه گفت: من با تراکتورسازی دو ساله قرارداد بستم و هنوز یک سال از آن باقی است از باشگاه هم تماس گرفته اند قراراست هفته بعد برای صحبت کردن به باشگاه برومانشااله به توافق برسیم و در تراکتورسازی بمانم.

او در مورد اینکه خبر دارد تونی می ماند یا خیر ادامه داد: اینگونه که من شنیده ام تونی می ماند و درضمن با آن بازیکنانی که در لیستشان هستند تماس گرفت،همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد

هاشمی با تکذیب حرف هایی که از قول او منتشر شده مبنی بر اینکه منتظر است ببیند در لیست تونی هست یا خیر گفت: من اصلا نگفتم منتظر هستتم ببینم در لیست تونی هستم یا خیر. باشگاه با من تماس گرفته اگر اینطور نبود من با دو، سه تیم دیگر صحبت می کردم من همه چیز را به بعد از صحبت با تراکتوری ها موکول کرده ام.

وی در پایان در مورد اینکه با تراکتورسازی تسویه حساب کرده یا خیر افزود: من 75 درصد از پولم را گرفته ام یک مقدار از پولمان مانده است که تا یکی، دو هفته آینده پرداخت می شود.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

ترجیح می دهم درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراكتورسازی بیشترفکر

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کریم انصاری فرد درباره حضورش در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال جواد نکونام اظهار داشت: «قبل از هر چیز به دوست صمیمی ام جواد نکونام تبریک می گویم. او برای فوتبال افتخارات زیادی آفرید و حالا مثل مهدوی کیا وارد فضای بازیکن سازی شده است.»

وی افزود: «جای تقدیر دارد که نکونام تجاربش را در اختیار نسل نو فوتبال ایران می گذارد و امیدوارم در آینده نکونام ها و مهدوی کیا های زیادی از این نفرات در فوتبال کشورمان داشته باشیم.»

انصاری فرد درباره انتقادات از تیم ملی پس از تساوی مقابل ترکمنستان گفت: «به نظر من الان جای نگرانی وجود ندارد و نباید انتقاد کرد. هنوز شروع کار هستیم و تیم ملی نیاز به زمان دارد.»

وی خاطرنشان کرد: «من به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین هستم چون همه مردم پشت سر تیم ملی هستند. ما از پتانسیلی که تیم ملی دارد بهره مند هستیم.»

مهاجم فصل پیش اوساسونا درباره اینکه با توجه به عدم حضورش در فهرست این تیم چه تصمیمی برای فصل آتی گرفته است و اینکه گفته می شود با تراکتورسازی و پرسپولیس مذاکره کرده گفت: «من یک هفته است که به ایران برگشته ام. واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام و ترجیح می دهم درباره پیشنهاداتی که دارم بیشتر فکر کنم.»


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

ناکامی تراكتوری ها در جذب ستاره نفت

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران بدون توجه به پیشنهاد تبریزی ها برای مذاکره با تیم سابقش آماده می شود.

به گزارش مستر90 به نقل از جام نیوز، به نظر می رسد ماجرای علیرضا بیرانوند و تیم تراکتورسازی منتفی است چرا که این دروازه بان برای بازی در تیم نفت و حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا برنامه ریزی کرده است.

این دروازه بان که در حال حاضر با معافیت تحصیلی در تیم نفت مشغول است به دلیل این که سرباز است مورد توجه تراکتوری ها قرار گرفت ولی خودش برای پیوستن به تراکتورسازی برنامه ای ندارد چرا که در برنامه های اخیرش جایی برای مذاکره با تراکتور نگنجانده است.

از سوی دیگر خبردار شدیم مسئولان تیم نفت با وجود این که دروازه بانشان در اردوی تیم ملی بود با او در تماس بودند و در چند روز آینده نیز با هم سر میز مذاکره خواهند نشست تا در مورد ادامه همکاری مذاکره کنند.

به هر حال بعید است نفتی ها به راحتی از نام او بگذرند مخصوصا حالا که منصوریان را حفظ کردند و این مربی هم اعتقاد ویژه ای به بیرانوند دارد.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

سرباز فراری در لیست خرید سرخپوشان

مهرداد پولادي در صورت بازگشت به ايران، بايد در تراکتورسازي بازي کند. سازمان نظام وظيفه بعد از باطل شدن کارت معافيت مهرداد پولادي، سروش رفيعي، بختيار رحماني و سروش سعيدي امريه آن‌ها را براي لشگر عاشورا صادر کرده است. رفيعي، رحماني و سعيدي هنوز خودشان را به باشگاه معرفي نکرده‌اند اما اگر بخواهند قصل آينده در ليگ برتر بازي کنند بايد در تراکتورسازي به ميدان بروند. مهرداد پولادي وضعيت پيچيده‌تري دارد. هنوز معلوم نيست او حاضر مي‌شود به ايران برگردد يا فصل بعد هم در قطر باقي خواهد ماند.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

گشتی در بازار گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات تراکتور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که فصل گذشته با حواشی مختلفی جام قهرمانی را از دست داد، به احتمال زیاد این فصل نیز تونی اولیویرا را بر روی نیمکت خود خواهد داشت و با وجود شایعاتی مبنی بر مذاکره این باشگاه با مربیانی همچون علیرضا منصوریان، اولیویرا نوید بازگشت به تبریز و حضور دوباره در راس کادر فنی سرخپوشان را داده است و اکنون، بسیاری از هواداران این تیم منتظر بازگشت این مرد پرتغالی به ایران و آغاز رسمی کار نقل و انتقالات این باشگاه هستند.

در این بین، بازار گمانه زنی ها در خصوص بازیکنان ورودی و خروجی این تیم برای لیگ پانزدهم داغ شده و از هر طرف، نام بازیکنی به گوش می رسد.

اما در میان نام های مطرح شده، شنیده ها حاکی از این است که در لیست بازیکنان مدنظر باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده، افرادی همچون سید مهدی رحمتی، علیرضا بیراموند، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی و هاشم بیک زاده وجود دارند. البته نام بازیکنان سرباز زیادی نیز از جمله سروش رفیعی، بختیار رحمانی و سروش سعیدی، در اطراف این تیم به گوش می خورد.

بازیکنان خروجی این تیم را نیز می توان عیسی اندوی، حامد لک، مهدی کیانی، محسن دلیر و حبیب گردانی نام برد و چند بازیکن نیز مثل میرهانی هاشمی، شهریار شیروند و مهرداد بایرامی هم احتمالاً از این تیم جدا می شوند.

چند بازیکن دیگر این تیم همچون سامان نریمان جهان و فرید کریمی نیز به دلیل باقی ماندن چند ماه از دوران سربازی‌شان، سال بعد به طور قطع در تراکتورسازی خواهند بود. البته صحبت دیگری نیز پیرامون سعید آقایی مطرح است که گفته می شود این بازیکن با چهار ماه اضافه خدمت روبرو شده و با این وضع، باید یک نیم فصل دیگر را نیز به عنوان بازیکن سرباز در جمع سرخپوشان حضور داشته باشد.

سه بازیکن سرباز دیگر تراکتورسازی که از فصل گذشته در این باشگاه حضور دارند، یعنی علی حمودی، سینا عشوری و شجاع خلیل زاده، هنوز در وضعیتی نامعلوم به سر می برند و تکلیف حضور یا عدم حضورشان در میادین معلوم نشده است.

آندرانیک تیموریان نیز اعلام شده که در صورت ادامه فوتبال وی در ایران، به احتمال بسیار زیادی این بازیکن کارش را در تراکتور ادامه می دهد و لوسیانو ادینهو نیز با وجود پیشنهادهای زیاد، تمایل بیشتری به ادامه حضور در تبریز دارد.

آخرین بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی که البته وضعیت نامعلومی دارد، فرشاد احمدزاده است که دوران خدمت سربازی اش در این تیم تمام شده و با توجه به اینکه به صورت قرضی از پرسپولیس به این تیم رفته، باید دید در نهایت تراکتوری‌ها می‌توانند مدیران سرخ‌های پایتخت را قانع کنند تا این بازیکن در تبریز بماند یا اینکه احمدزاده به پرسپولیس بر می‌گردد.

گفتنی است مهلت نقل و انتقالات پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال، تا فاصله 10 روز مانده به آغاز لیگ می باشد.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

حاج محمدی : دوست دارم امسال در تیم شهر خودم باشم / محبت هواد

مدافع ملی پوش نفت تهران خبر مذاکره مسئولان باشگاه تراکتورسازی با وی را تایید کرده و از پیشرفت در روند مذاکرات خبر داد.
"محمد امین حاج محمدی" مدافع ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌وگویی در خصوص شایعه پیوستنش به تراکتورسازی گفت: الان در تهران حضور دارم و مذاکراتی از سوی باشگاه تراکتورسازی با من شده و تا حدودی هم در مذاکرات پیشرفت داشته‌ایم.
وی افزود: طبق لیستی که آقای تونی به مسئولان تراکتورسازی داده است با من مذاکره می‌کنند و من هم امیدوارم مذاکرات طوری پیش برود که هر دو طرف راضی باشند.
حاج محمدی ادامه داد: قرارداد من با نفت تهران تمام شده است و دوست دارم امسال فضای جدیدی را تجربه کنم و چه بهتر که در تیم شهر خودم باشم و از این موضوع هم استقبال می‌کنم.
بازیکن ملی پوش نفت تهران در پایان از هواداران تراکتورسازی تشکر کرده و ابراز داشت: باید از هواداران تراکتورسازی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که از حضور من در تراکتورسازی و همچنین مطلبی که در اینستاگرام گذاشته بودم، استقبال کردند و خواستار حضور من در تراکتورسازی شدند. امیدوارم توافق نهایی به زودی حاصل شود و بتوانم محبت‌های هواداران تراکتورسازی را جبران کنم.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .
اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن آن نمی دیدی ...



:: موضوعات مرتبط: غیره , غیره مطالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

کیانی: دیگر صلاح نیست در تراکتورسازی بمانم

ه گزارش ورزش 11، مهدی کیانی در خصوص اینکه مقصد بعدی‌اش کدام تیم خواهد بود، گفت: چند پیشنهاد دارم و می‌خواهم یک تصمیم خوب بگیرم تا بتوانم برای باشگاهی که بازی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. ماندن من در تراکتورسازی منتفی است و با این وضعیتی که به‌وجود آمد، دیگر صلاح نیست در این تیم بمانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در طول فصل گذشته با تونی اولیویرا اختلاف پیدا کرده یا خیر، اظهار داشت: من هیچ‌وقت با تونی اختلاف پیدا نکردم و رابطه خوبی با این مربی داشتم. چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم و همیشه به او احترام می‌گذارم. باشگاه می‌خواهد کارهای خودش را توجیه کند. این راهکارها قدیمی شده و بهتر است که باشگاه تراکتورسازی هوادارانش را فریب ندهد.

کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی در مورد اینکه جدایی از این تیم چقدر برایش سخت است، خاطرنشان کرد: من هفت سال اینجا بازی کردم و به عشق هواداران تراکتورسازی از خیلی چیزها گذشتم. متأسفانه سال به سال عزت و احترام من از سوی مسئولان باشگاه کمتر می‌شد. در این هفت سال حتی یک خودکار هم به من ندادند اما خیلی مواقع به خاطر مشکلاتی که وجود داشت دندان روی جگر گذاشتم. من برای تراکتورسازی و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

 



:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: برچسب‌ها: تراکتور سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()