نوشته شده توسط : متین

 a785fbbfdd3df0e729f22657f0d73846-425
【بهانه ای شد تا یـــک آیه از قرآن رو با فکر بخونیم ...】



:: موضوعات مرتبط: غیره مطالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

 a785fbbfdd3df0e729f22657f0d73846-425
【بهانه ای شد تا یـــک آیه از قرآن رو با فکر بخونیم ...】



:: موضوعات مرتبط: غیره مطالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

آقای گل‌ها به تراکتوری ها «وفا» نمی‌کنند

از سید و کریم تا ادینهوی فراموشکار
تراکتور در چند سال اخیر به تیمی برای احیای ستارگان افول کرده معروف شده است. بازیکنانی که در تیم‌های مطرح دچار مشکل می‌شوند با حضور در تبریز جانی دوباره می‌گیرند و می‌درخشند. نکته ویژه آن که برخی مهاجمان نامدار که پایشان در تیم‌های پر ادعای خود قفل شده به تراکتور آمده‌اند و حتی به مقام آقای گلی هم رسیده‌اند. عجیب آنکه این نفرات به تراکتور وفا نکرده‌اند و البته تاوان آن را هم داده‌اند. تصمیمات اشتباه این مهاجمان و جدایی بدهنگام از تراکتور حکایتی خواندنی دارد. حالا انگار جدیدترین نمونه این سریال، لوسیانو ادینهو مهاجم گلزن برزیلی است. او که در مس هم سال‌ها شرایط خوبی داشت اما هرگز آقای گل لیگ ایران نشد. حال آنکه او با یک فصل حضور در تراکتور به کفش طلا رسید و با اختلافی معنادار نسبت به سایرین، عنوان برترین گلزن لیگ چهاردهم را تصاحب کرد. مرور سرنوشت گلزنان برتر تراکتور می‌تواند پندآموز باشد.
کرار سوخت، لوپز محو شد
در لیگ دهم، جاسم کرار با درخشش در تراکتور خود را به فوتبال ایران معرفی کرد. او با 8 گل به همراه علی علیزاده برترین گلزن تراکتور شد. گل‌های این عراقی به استقلال و پرسپولیس بازتاب فراوانی داشت. جاسم اما در پایان آن فصل از تراکتور جدا شد و به تیم‌های عربی پیوست. او در بازگشت به لیگ ایران هم هرگز درخشش در تراکتور را تکرار نکرد و البته دچار حواشی فراوانی در استقلال شد. فلاویولوپز هم البته سرنوشتی تقریباً مشابه داشت. این هافبک پرتغالی در 30 بازی برای تراکتور ده گل به ثمر رساند. او در لیگ یازدهم هم ده گل دیگر زد اما در تصمیمی اشتباه از تراکتور جدا شد و ناگهان از اوج موفقیت فرو افتاد. لوپز نیم فصل خانه نشین شد و سپس در تیم یونانی‌اش هیچ‌گاه موفق به درخشش نشد.
اشتباه بزرگ سید صالحی
سید مهدی سید صالحی که در پایان لیگ یازدهم با رفتار نامناسبی از سوی استقلالی‌ها مواجه شد به تراکتور پیوست و با این تیم در لیگ دوازدهم چشم‌ها را خیره کرد. او 16 گل برای تراکتور به ثمر رساند و برای کسب عنوان آقای گلی تنها جلال رافخایی را بالاتر از خود دید. البته مهاجم ملوان بیش از نیمی از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بسیاری از کارشناسان، سید صالحی را آقای گل واقعی آن فصل بدانند. سید هم در پایان فصل دچار اشتباه شد و به پرسپولیس رفت. یک فصل سیاه حاصل این حضور بود و سید صالحی دیگر هرگز مهاجمی گلزن نشد که نشد. نه در سایپا و نه در استقلال خوزستان.
کریم قدر تراکتور را ندانست
کریم انصاری فرد درست راهی برخلاف جهت سید طی کرد. او پس از آنکه دایی با یک استخاره، از پرسپولیس کنارش گذاشت. با دلخوری راهی تبریز شد. او اما با پیراهن سرخ تراکتور آن چنان درخشید که همگان از تولد دوباره او حرف زدند. او با 14 گل برترین گلزن لیگ برتر شد و به جام جهانی هم رسید. کریم اما قدر این فضای ویژه و حمایت هواداران را ندانست و راهی اوساسونا شد. جایی که هیچ نشانی از آن کریم گلزن باقی نماند و این مهاجم اردبیلی دیگر هرگز روزهای خاطره انگیزش از تراکتور را تکرار نکرد.
ادینهو فقط پول می‌گیرد
حالا نوبت لوسیانو ادینهوست. مهاجمی که در تبریز به اوج محبوبیت رسید و آقای گل ایران هم نشد. گفته می‌شود قرارداد او با تیم قطری نهایی است و او به زودی به لیگ این کشور می‌رود.
لوسیانو یک بار تجربه مشابه تلخی داشت و با حضور در لیگ امارات از اوج فاصله گرفت. هرچند ادینهو رقم قابل توجهی دریافت می‌کند و تنها زمینه ای که برد لوسیانو تلقی می‌شود همین است.
جماعتی در آستانه حضور در تراکتور
مهرداد جماعتی در آستانه حضور در تراکتور است. این بازیکن چپ پا که قابلیت بازی در چند پست را دارد. با هواداران فولاد خداحافظی کرده و گفته می‌شود به زودی با تراکتور قرارداد می‌بندد. جماعتی با مشکل کارت پایان خدمت هم روبه‌روست و با حضور در تیم تبریزی با یک تیر دو نشان می‌زند. تراکتور می‌خواهد این بازیکن را به عنوان سرباز به خدمت بگیرد و به دنبال دریافت کد خدمت او از سازمان نظام وظیفه است.
مدافع نفت به خاطر صد میلیون تراکتوری نشد
در حالی که امین حاج محمدی با سعید عباسی مذاکرات چند پاره‌ای داشت و خودش هم می‌گفت می‌خواهد در تیم شهرش یعنی تراکتور بازی کند سر از استقلال تهران درآورد. گفته می‌شود مدافع نفت به دلیل پیشنهاد مالی بهتر استقلال به این تیم پیوست. یکی از مسئولان تراکتور مدعی است این مدافع به خاطر صد میلیون تومان بیشتر به جمع آبی‌پوشان ملحق شد و تیم شهرش را فراموش کرد.
داستان حضور نریمان جهان در فنر باغچه عکسی که اصل نبود!
در حالی که سامان نریمان جهان یکسال دیگر سرباز است و بر این اساس باید پیراهن تراکتور را بر تن کند یکی از سایت‌های تبریزی با تغییر در صفحه اول یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای، مدعی حضور سامان در فنرباغچه شد. البته ساعاتی بعد در زیر این خبر جمله‌ای با این مضمون ثبت شد که صحت و اصالت این تصویر مورد تائید نیست اما با کمی جستجو می‌شد صفحه اصلی رسانه ترکیه‌ای و جلد واقعی را پیدا کرد. البته یکی دیگر از سایت‌های تبریزی این اقدام سایت مورد نظر را فضاسازی علیه تراکتور خوانده است. در گزارش این رسانه منتقد آمده: این سایت که در روزهای گذشته با تیترهایی چون «مدیرعامل غیر بومی» سعی در تهییج احساسات هواداران تراکتور داشته با منتشر کردن تصویر فتوشاپی از نریمان جهان نگرانی هواداران تیم را افزایش داده تا فشار بر مدیرعامل باشگاه بیشتر شود.
تونی 4 بامداد در تبریز است
سرانجام انتظار هواداران تراکتور پایان می‌یابد و تونی وارد تبریز می‌شود. سعید عباسی در این باره می‌گوید: براساس آخرین صحبتی که با تونی داشتیم قرار شد او ساعت 4 بامداد شنبه (امروز) در تبریز باشد. قصد داریم بلافاصله پس از حضور این مربی و دستیارانش تمرینات تیم را شروع کنیم تا تراکتور به طور رسمی برای لیگ پانزدهم استارت بزند.
ادینهو: می خواهم آقای گل لیگ قطر شوم
مهاجم برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی اعلام کرد فصل آینده ر


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

دو دروازه بان ملی پوش در تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، این دو دروازه بان که هر دو برای گذراندن سربازی به تبریز می روند، در عین حال پیشنهاد مالی خوبی هم دریافت کرده اند. اما اخباری که در آخرین اردوی تیم ملی حضور داشته در شرایطی به تراکتورسازی پیوسته که به او گفته شده علیرضا بیرانوند در فصل آینده در باشگاهی جز تراکتورسازی خواهد بود. اما این موضوع امروز با مصاحبه عباسی مدیرعامل تراکتور شکل دیگری به خود گرفت.

عباسی گفته است باشگاه تراکتور با بیرانوند و بختیار رحمانی به توافق رسیده و آنها نیز به تراکتور خواهند پیوست که این به معنای رسیدن شماره یک به بیرانوند است که سابقه و شهرت بیشتری از اخباری دارد. اینکه اخباری در زمانی که تازه دارد در فوتبال ایران نام خود را به عنوان یک گلر خوب مطرح می کند، ذخیره گلر دیگری شود تا اندازه زیادی عجیب است. البته باید فعلا صبر کرد و دید که آیا بیرانوند واقعا به تراکتورسازی می آید یا آنچه که درباره حضورش در تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور گفته می شود در نهایت به حقیقت نخواهد پیوست.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

جدایی حامد لک از تراکتورسازی قطعی است

به گززارش ورزش11 ، حامد لک برای گذراندن دوران خدمت سربازی‌اش به تیم تراکتور سازی رفته بود اما سرانجام با پایان این دوره کارت پایان خدمتش صادر و از تیم تراکتورسازی جدا شد.

این دروازه‌بان که در فصل اول حضورش در تراکتورسازی موفق شد به مقام قهرمانی جام حذفی برسد، ولی سال گذشته نتواسنت انتظارات را برآورده کند.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

احمدی با تراکتورسازی توافق کرد

رحمان احمدی دروازه بان فصل گذشتبه گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی دیروز بعد از ظهر به تبریز سفر کرد و با مسوولان باشگاه بعد از جلسه ای به توافق رسید. شهریاری مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور ضمن تائید این خبر گفت: توافقاتی بین دو طرف حاصل شده و به احتمال زیاد احمدی تراکتوری می شود و ظرف امروز و فردا قراردادش را با تراکتور امضا می کند.

احمدی در مذاکره ای که با مسوولان باشگاه سپاهان داشت برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و به همین خاطر راهی تبریز شد.ه سپاهان در جلسه ای که با عباسی مدیرعامل تراکتور داشت به توافق رسید.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

گردانی:تونی گفت نمی تواند با من کار کند

حبیب گردانی در رابطه با جدایی اش از تراکتور گفت: خیلی دوست داشتم در تراکتور بمانم اما به نظر تونی احترام می‌ گذارم ولی ای کاش من هم سرباز بودم. با تونی دو ساعت صحبت کردم می‌ توانید از ایران‌پوریان که شاهد صحبت هایمان بود، بپرسید. تونی با من صحبت کرد و گفت حبیب نمی‌ توانم با تو کار کنم. متاسفانه در جلسه ای که داشتیم به نتیجه نرسیدیم. من دوست داشتم بمانم اما نشد به خاطر شهرم و تیمم خیلی منتظر ماندم که زنگ بزنند اما نزدند آخر سر خودم تونی را در باشگاه دیدم و گفتم می‌ خواهم با او صحبت کنم. تونی گفت من لیست بازیکنانم را داده ام و بهتر است که تو بروی. دستش درد نکند که در حقم پدری کرد و راستش را همان اول گفت.

او در همین باره ادامه داد: مسوولان باشگاه نمی‌ خواستند رضایت من را بدهند. من هم گفتم وقتی مربی من را نمی‌ خواهد کجا بروم. بالاخره من تبریز را با ناراحتی ترک کردم اما مشکلی نیست چون مربیگری سلیقه ای است. من تابع باشگاه هستم و وقتی دیدم مربی من را نمی‌ خواهد تصمیم گرفتم بروم. از هواداران تبریزی و تماشاچیان تراکتور تشکر می‌ کنم. امیدوارم روزی برسد که به تراکتور برگردم. من 13، 14 سال در تبریز بودم اما نمی‌ توانستم بیشتر از این صبر کنم، بالاخره من هم زندگی و خانواده دارم و باید زود یک تصمیمی می‌ گرفتم. 3 سال برای تراکتور زحمت کشیدم، با این تیم زندگی کردم و به پیراهنم تعصب داشتم و دارم اما مجبور شدم جدا شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که مقصد بعدی اش کدام تیم است گفت: مقصدم هنوز مشخص نیست اما انشاالله در یک تیم خوب توپ خواهم زد و هر چه قسمت باشد همان می‌ شود.

گردانی که تمام طلبش را به باشگاه تراکتور بخشید در این باره افزود: هر چه طلب داشتم را دادم و رضایتنامه گرفتم. باشگاه صلاح نمی‌ دانست به من پول بدهد من هم گفتم مشکلی نیست، مربی هم من را نمی‌ خواهد. پولم را می‌ بخشم و جدا می‌ شوم انشاالله که خیر است امیدوارم که تراکتور تیم خوبی ببندد.

برچسب‌ها: گردانی تونی کار گردانی تونی کار



:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

تونی به مدیران تراکتور: حتماً تیموریان را حفظ کنید

آی اسپورت- تونی به تراکتوری‌ها گفته که تیموریان می‌تواند یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش برای قهرمانی باشد و باشگاه باید تحت هر شرایطی آندو را حفظ کند. تراکتوری‌ها هم به‌طور مرتب با تیموریان در تماس هستند ولی آندو به آنها گفته که فعلاً می‌خواهد شانس خودش را برای حضور در لیگ قطر آزمایش کند و اگر این موضوع منتفی شد، برای مذاکره به تبریز خواهد رفت. سرژیک تیموریان مدیر برنامه‌ها و برادر آندو در مورد آخرین وضعیت این بازیکن می‌گوید: «ما منتظریم تا باشگاه قطری برای‌مان دعوتنامه بفرستد، این دعوتنامه در واقع همان ویزاست که برای‌مان صادر می‌شود تا به قطر برویم. اولویت آندو حضور در قطر است و تا آخر هفته خیلی از مسائل در این مورد روشن خواهد شد.»

او در پاسخ به این سؤال که تیموریان در صورت ماندن در ایران برای تراکتور بازی خواهد کرد یا استقلال، می‌گوید: «این سؤالی است که آندو باید جواب بدهد ولی فعلاً به گزینه‌های ایرانی فکر نمی‌کنیم.» سرژیک در مورد اینکه می‌گویند نظری‌جویباری و امیری چند بار با او تماس گرفته‌اند، گفت: «من تماسی از سوی استقلالی‌ها نداشتم و کسی با من حرف نزده است


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

بیرانوند: فردا تراکتوری می‌‌شوم

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی نفت‌تهران سرانجام تصمیم خود را برای حضور در جمع بازیکنان تراکتورسازی قطعی کرد.به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با دانشگاه تسویه کرده ام و قرار است دفترچه خدمت بگیرم و انشااله که این فصل در خدمت تراکتورسازی هستم.

او ادامه داد: من خیلی زود با مسوولان تراکتور به توافق رسیدم اما منتظر بودم آقای منصوریان از سفر آلمان برگردد تا از ایشان اجازه بگیرم. انشاالله اگر اتفاق خاصی نیافتد فردا با تراکتور قرارداد می‌ بندم.

وقتی از او درباره حضور محمدرضا اخباری دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش سوال می‌ کنیم بیرانوند می‌ گوید: من کار خودم را می‌ کنم و امیدوارم که فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

با حضور بیرانوند تعداد سربازهای تراکتور به صورت رسمی به 4 می‌ رسد اما بختیار رحمانی، سروش رفیعی و سروش سعیدی نیز به این جمع اضافه خواهند شد.


:: موضوعات مرتبط: تراکتور سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین

تبریک عجیب رئال‌ مادرید به بارسلونا برای قهرمانی در اروپا

باشگاه رئال مادرید 25 یورو هزینه روی دست بارسلونا گذاشت تا به این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تبریک بگوید.
به گزارش ورزش 11، بارسلونا این فصل توانست به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد و در حالی که انتظار می‌رفت طبق رسمی که بین تیم های اروپایی است، رئالی‌ها این عنوان را تبریک بگویند، این کار را با تاخیر انجام دادند و البته این پیام را به طور عجیبی به بارسایی‌ها انتقال دادند.

باشگاه رئال مادرید نامه‌ای تبریک آمیز برای قهرمانی بارسلونا در لیگا برای این تیم کاتالانی نوشت و آن را به دفتر این باشگاه ارسال کرد و هزینه پست آن را هم پرداخت نکرد تا این هزینه به دوش تیم رقیب بیفتد. بارسایی‌ها نیز که از ماهیت این نامه خبر نداشتند 25 یورو برای هزینه پست آن خرج کردند و وقتی نامه را خواندند متوجه تبریک از سوی رقیب خود شدند.

سال گذشته وقتی رئال مادرید قهرمان اروپا شد و دسیما را کسب کرد، بلافاصله بارسلونا این قهرمانی را تبریک گفت.

روزنامه آ . اس نوشت مسئولان باشگاه بارسلونا با ناراحتی قبول کردند تا این هزینه را پرداخت کنند و از اینکه قرار بود هزینه پست این نامه را بدهند احساس سردرگمی کرده بودند.


:: موضوعات مرتبط: فوتبال , رئال مادرید , ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()